منذ 3 أشهر
هاي يا بنات اخر دوره 10 يناير انا في الاسبوع التامن الكيس فاضي لحد الأسبوع السابع ولسه بدأ يبان مهبلي فقط كيس المح وحاليا ف اخر التامن وضعيف مفيش نبض حاليا الدكتور عاوز ينزله وانا خايفه حد كان كده وصبر وكمل ولا بينزل

9 تعليقات

العضوة: 4827144656 , منذ 3 أشهر

صار لي كذا وصبرت اسبوعين زيادة وبدا كيس الحمل يصغر واضطريت انزله عشان مايكبر الضرر

العضوة: 6907627357 , منذ 3 أشهر

الله يعوض عليكي كان فيه جنين ؟


العضوة: 4861431640 , منذ 3 أشهر

انا كمان صار كذا

العضوة: 6907669090 , منذ 3 أشهر

الدكتور قالك اي انتي في الاسبوع الكام


العضوة: 712136112 , منذ 3 أشهر

انا صرت وياي وسويت سونار داخلي ماكو نبض كالت الدكتوره حمل ما مكتمل

العضوة: 690762498 , منذ 3 أشهر

كملتي ولا عملتي اي نزل بدوا ولا عمليه ا


العضوة: 508984606 , منذ 3 أشهر

الله يجبر خاطرك .... الله اعلم

العضوة: 690763191 , منذ 3 أشهر

اللهم آمين وإياكم حبيبتي



حاسبة الحمل بالميلادي والهجري