منذ سنتين
نسقسي على حركة البيبي في الاسبوع 31 احسها كتيرة هل عادي

2 تعليقات

العضوة: 894720214 , منذ سنتين

من جهة الاكل انا ناكل الحمد الله


العضوة: 1365662249 , منذ سنتين

ده طبيعي انتي تقلقي لو هي قلت بس والبيبي بيتحرك وينشط اكتر علي حسب اكلك


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري