من جهة الاكل انا ناكل الحمد الله
ده طبيعي انتي تقلقي لو هي قلت بس والبيبي بيتحرك وينشط اكتر علي حسب اكلك
العضوة: 894720214 , منذ سنتين
من جهة الاكل انا ناكل الحمد الله
العضوة: 1365662249 , منذ سنتين
ده طبيعي انتي تقلقي لو هي قلت بس والبيبي بيتحرك وينشط اكتر علي حسب اكلك