منذ سنتين
ممكن حد تكون حسبتها تمام لانه البرنامج حسبه والدكتوره حسبه ثانيه كانت بدايه اخر دوره في 6/شهر2 وانتهت في 13/2 بكون ممتنه حبيباتي

4 تعليقات

العضوة: 841430938 , منذ سنتين

البرنامج مش بيحسب بلظبط انا مقدملى اسبوعين المفروض انا فى الأسبوع 17كاتبلى أنا فى الأسبوع 19


العضوة: 8874933 , منذ سنتين

حبييتي انتي مثلي بزبط اخر الثامن حببيتي احنا انا وانتي يعني انتي ٣٤وخمس ايام اسبوع بتفوتي بتاسع وكل ١٣ الشهر بتفوتي شهرك يعني ١٣ /١١بتفوتي بتاسع

العضوة: 85357903 , منذ سنتين

طيب البرنامج كاتبلي قدني بالتاسع والدكتوره قالتلي 13/10 بدخل التاسع وبيكمل 13/11

العضوة: 853569437 , منذ سنتين

الله يتمم لنا ع خير يااارب الاسبوع ال36 بنكون بالتاسع


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري