لو فى الاسبوع السادس عشر الدكتورة قالتلى 90٪؜ ولد و المرة الجاية هأكدلك انه ولد بنسبة 100٪؜ كدا خلاص مش ممكن يتغير لانى كنت عشمانه اوى انى اجيب بنوته♥️

1 تعليقات

العضوة: 6959919181 , منذ شهر

اذا اكدت لك الدكتوره بالاغلب صحيح الله يرزقك بطفل كامل مكمل و حسن الاخلاق و الخلق كلهم خير و بركه الحمدلله


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري