سلام يااميرات من دورتها 14 اكتوبر او من حوامل اكتوبر 😍

118 تعليقات


العضوة: 5974083535 , منذ 6 أشهر

أنا 22 اكتوبر اللي زيي تقول احنا بأي أسبوع ومتى اقدر أشوف الكيس والنبض




العضوة: 5862485568 , منذ 6 أشهر

انا 16 اكتوبر ثالث حمل لي🥹

العضوة: 5810051565 , منذ 4 أشهر

نفس التاريخ 16اكتوبر والحمل ثالث




العضوة: 6012541559 , منذ 6 أشهر

عيوني سؤال اخر الدورة 10/5 يعني ياشهر حامل

العضوة: 5696687781 , منذ 6 أشهر

والله ماعندي خبر بس احسبي في التطبيق نفسه يحسبلك


العضوة: 5999255917 , منذ 6 أشهر

انا 12 اكتوبر حملي الاول


العضوة: 5974075809 , منذ 6 أشهر

أنا 22 اكتوبر وأول حمل ليا من بعد 10 سنين

العضوة: 5987796447 , منذ 6 أشهر

الف مبروووك ربنا يتم ليك علي خير ويقومك بالسلامة


العضوة: 5733973563 , منذ 6 أشهر

انا 30-9 بس حملت ب 30-10 فالدكتورة اعتبرت اخر دورة عندي ب 17-10 اول حمل لي سمعتوا النبض و شفتوا الجنين او لا؟

العضوة: 569663141 , منذ 6 أشهر

ايوه رحت اليوم وسمعته وقالت لي 7 اسابيع ويوم


العضوة: 6005015628 , منذ 6 أشهر

بستفيد من بعض ان شاء الله


العضوة: 5947579490 , منذ 6 أشهر

اناا 30 وهدا اول حمل ليا ♥️



العضوة: 5334695477 , منذ 7 أشهر

انا 28 اكتوبر بس سويت تحليل وحامل باقي الاشعه والنبض بدري


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري