منذ 5 أيام
سلام اخواتي انا آخر دورة كانت 13سبتمبر وانا لسة ما ولدت يعني ولا ايه من اسبوع رحت على المشفى ولما كشفت القابلات عني قالت اني لسة مفتوحة واحد وعنق الرحم مرتفعة يعني ايه ومفيش اي الام او اي شي
حاسبة الحمل بالميلادي والهجري