منذ 3 أشهر
بنات دلوقتي انا اول يوم في اخر بريود يوم 20/1 عملت اختبار حمل منزلي ودم من 4 ايام. طلع حمل كده انا بكمل شهر كل يوم كام

7 تعليقات

العضوة: 666058655 , منذ 3 أشهر

ايه اريح بالاسابيع الشهر الاول من اسبوع1-4 الشهر الثاني من 5-8 الثالث من9-13


العضوة: 6901181092 , منذ 3 أشهر

لا عادي تقدرين تروحين من الحين وتشوفين اذا فيه كيس حمل واذا الحمل ماشي تمام وفي مكانه الصحيح ، الله يتمم لك حملك يارب ويقر عينك بشوفته سليم معافى

العضوة: 6949693676 , منذ 3 أشهر

امين يارب جميعاً


العضوة: 6901140368 , منذ 3 أشهر

اكتبي في قوقل حاسبة الحمل واحسبي ،وغالبا رح تقولك الدكتورة اذا جيتيها انتي باي اسبوع لان بالسونار يبان من حجم البيبي انتي باي اسبوع بالضبط

العضوة: 6949613105 , منذ 3 أشهر

طيب اروح اكشف من دلوقتي ولا استني الاربعين يوم


العضوة: 6901188831 , منذ 3 أشهر

بالحمل اعتمدي على الاسابيع مو عالشهور اسهل لك

العضوة: 6949636683 , منذ 3 أشهر

معلش بمعني ايه البرنامج حاسب اني كده الاسبوع الخامس حد قالي لا هكمل شهر يوم 27


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري