منذ 6 أشهر
بنات انا اخر دوره كانت 17اكتوبر وبعدها حملت وحبست من اخر دوره كانت واعطاني اني ف الاسبوع 9 كدا صح ولا التطبيق متأخر يوم ؟

5 تعليقات

العضوة: 6315388094 , منذ 5 أشهر

ازاى أنا آخر دورة 17 اكتوبر والنهاردة اول يوم ف الشهر الرابع


العضوة: 6660542196 , منذ 5 أشهر

متى سوتي الاختبار حمل؟ بول او دم



العضوة: 5488235322 , منذ 6 أشهر

اي عادي انا نفس وضعك 😩

العضوة: 6169785837 , منذ 6 أشهر

يعني انتي دحين ف الاسبوع التاسع ؟توك اليوم بدايه الاسبوع 9


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري