بنات آخر دوره ليا كانت 12/10 ولحد دلوقتي مبانش نبض الجنين ده طبيعي ولا ايه ؟ #رحلتي_مع_الحمل

15 تعليقات

العضوة: 6051044253 , منذ 6 أشهر

انتي لسى خشيتي الاسبوع الثامن انتظري


العضوة: 5891095752 , منذ 6 أشهر

روحي وخلي المثانه فيها بول يعني لاتدرري وغيري الدكتوره نشالله حيبين

العضوة: 6072369788 , منذ 6 أشهر

فعلا في دكتوره قالتلي كده بس مش عارفه أنا مبقتش استحمل ليه أنا كل دقايق بدخل الحمام من اول ما حملت

العضوة: 589108990 , منذ 6 أشهر

طبيعي نفسس حالتج بسس قبل لتروحي للدكتوره بكم ساعه اشربي مي بكثره وروحي انيي هـُ‘ـُيُج وبين النبض البارحه بسهوله واني بالاسبوع السابع


العضوة: 5797052386 , منذ 6 أشهر

احس غيري الدكتوره

العضوة: 6072370252 , منذ 6 أشهر

الفكره ان دي عندها أجهزه حديثه روحت لواحده تانيه بجهاز صغير اوي مشافتش البيبي أصلا


العضوة: 5696687944 , منذ 6 أشهر

انتظري بعضهم مايبين الا في الاسبوع التاسع والعاشر

العضوة: 607232669 , منذ 6 أشهر

أنا مش عارفه أنا ف الاسبوع الكام بس شوفت بنات ف البوستات حملو بعدي وسمعو نبضه


العضوة: 4309662500 , منذ 6 أشهر

يعني شهرين وهسه بشهر ثالث شعجب مطلع نبض جنين والله مادري 😂 روحي لدكتوره شوفه والله يتمملج علا خير يروحي دعيلي وياج اني عندي كيس علا لمبيض ان شاءلله يروح ويصير حملل😩🤲🏻🤲🏻🤲🏻

العضوة: 6072388473 , منذ 6 أشهر

لا الدكتوره بتقول اول التاني يعني مثلا شهر وأسبوعين بتقول مبانش النبض روحت مرتين وقالت مبانش مش عارفه طبيعي ولا لا

العضوة: 6072381206 , منذ 6 أشهر

زرع الله برحمك ذرية صالحه ان شاء الله ♥️



العضوة: 430967151 , منذ 6 أشهر

نتي حامل من لعام لو هسه والله دوختيني😂😂

العضوة: 6072360423 , منذ 6 أشهر

12 اكتوبر اقصد😂🚶🏻‍♀️


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري