سوي تحليل
إن شاءالله تكوني حامل بس اعملي الفحص أو تابعي مع دكتوره نساء افضل لازم تاخد فيتامينات حمض الفوليك اسيد وغيره
عملي ختبار حمل
وانا عندي في الأعراض الدوره تأخرت وألم أسفل إلبطن والظهر بس لسه ما عملت تحليل
سويتي التحليل؟
العضوة: 6885669399 , منذ 3 أشهر
سوي تحليل
العضوة: 722454232 , منذ 3 أشهر
إن شاءالله تكوني حامل بس اعملي الفحص أو تابعي مع دكتوره نساء افضل لازم تاخد فيتامينات حمض الفوليك اسيد وغيره
العضوة: 6416292356 , منذ 3 أشهر
عملي ختبار حمل
العضوة: 7071514063 , منذ 3 أشهر
وانا عندي في الأعراض الدوره تأخرت وألم أسفل إلبطن والظهر بس لسه ما عملت تحليل
العضوة: 722621158 , منذ 3 أشهر
سويتي التحليل؟