السلام عليكم ورحمة الله ازيكم ي اخواتي عاملين اي انا اخر دورة ليا كانت يوم 21/2يعني كدا انا ف الأسبوع الكام

36 تعليقات

العضوة: 7467468157 , منذ شهرين

شلون بالأسبوع التاسع


العضوة: 7465421600 , منذ شهرين

والدكتور يوم الاربع كان هيسمع النبض


العضوة: 7467418802 , منذ شهرين

ااحسبي كل 4 اسابيع شهر

العضوة: 746542731 , منذ شهرين

التطبيق جايبلي اني ف الأسبوع التاسع


العضوة: 7467463628 , منذ شهرين

شهر وراح تدخلي بالأسبوع الاول من الشهر الثاني




العضوة: 7467468270 , منذ شهرين

ربي يتمم لك ع خير ويرزقك الذريه الصالحه يارب ويقر عينج وعين زوجج وتقومي بالسلامه يارب بالأسبوع الرابع

العضوة: 7465464682 , منذ شهرين

ازاي الاسبوع الرابع دا انا كدا يعتبر بقالي شهرين؟


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري