السلام عليكم ورحمة الله ازيكم ي اخواتي عاملين اي انا اخر دورة ليا كانت يوم 21/2يعني كدا انا ف الأسبوع الكام

36 تعليقات

العضوة: 7446627796 , منذ شهرين

21 فبراير يعني في الأسبوع السابع توكلي على الله واستودعيه ربي والله يتمم لك على خير ويقر عينك بشوفته سليم معافى

العضوة: 7465444784 , منذ شهرين

اللهم امين يارب


العضوة: 7372945396 , منذ شهرين

اكتبي بكوكل حاسبة الحمل وادخلي على اول بحث سجلي تاريخ الدوره ورح ينطيج التاريخ المضبوط انا دورتي 2/24 حاليا بالاسبوع الثامن

العضوة: 7465460809 , منذ شهرين

احنا ف نفس الوقت تقريبا

العضوة: 7372968091 , منذ شهرين

اي صح انتي سابقتني ب3 ايام 😍

العضوة: 7465485144 , منذ شهرين

ربنا يتمم حملنا علي خير ويرزقنا باطفال سليمه معافاه يارب ويفرح قلوبنا ويرزق كل مشتاق


العضوة: 7467422070 , منذ شهرين

كثر التوتر والخوف والقلق مو زين لج


العضوة: 7467481297 , منذ شهرين

مايصيبنا إلا ماكتب الله لنا


العضوة: 7467422653 , منذ شهرين

ليش تخافي توكلي على الله





العضوة: 7467477557 , منذ شهرين

أنا بعد اول حمل لي من بعد ثلاث سنين ونص

العضوة: 7465486470 , منذ شهرين

ربنا يتمملك حملك علي خير وسلامه ويرزقك بطفل سليم معافي يارب


العضوة: 7467498520 , منذ شهرين

بعدين صار بالثالث زين والرابع والخامس باقي لي اسبوع وادخل السادس وربنا يتمم لي ولج ع خير ويقر عينا وعين ازواجنا يارب


العضوة: 7467491608 , منذ شهرين

أنا نص الثاني ونبض كان خفيف

العضوة: 746547690 , منذ شهرين

ما هو قالي النبض خفيف



العضوة: 7465472397 , منذ شهرين

طب اغير الدكتور اصل انا اول حمل ليا بعد تلات سنين جواز فجأه كدا ومكنتش متابعه مع حد


العضوة: 746741409 , منذ شهرين

مافي سمع النبض للرابع

العضوة: 7465428764 , منذ شهرين

هو بيقولي بنسمع النبض ف نص التاني مبدئيا


العضوة: 7467431485 , منذ شهرين

وانتي توج لج شهر ودخلتي بالثاني


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري