السلام عليكم بنات مين حملها في الاسبوع السادس و كانت دورتها يوم 26/10

28 تعليقات

العضوة: 4120355195 , منذ 6 أشهر

انا متلك نفس اسبوع


العضوة: 4840921030 , منذ 6 أشهر

انا 19/10 في اي اسبوع

العضوة: 5991354793 , منذ 6 أشهر

في الاسبوع الثامن او التاسع


العضوة: 6026785836 , منذ 6 أشهر

انا دورتي كانت 21\10 والان في الاسبوع السابع ولسة ماسمعت النبض

العضوة: 5991377299 , منذ 6 أشهر

عادي اطمني لسه في وقت


العضوة: 6028879169 , منذ 6 أشهر

يعني اولاده حقي بي شهر 3انشاالله


العضوة: 5865750895 , منذ 6 أشهر

ممكن ادش معاكم انا اخر دوره لي كانت 10/26


العضوة: 5991336615 , منذ 6 أشهر

انا كمان كل يوم 2 بكمل شهر جديد @khaoula❤​‏


العضوة: 5991386779 , منذ 6 أشهر

انا شوفت الكيس لكن لسه النبض مش دلوقتي @Eslam Tawfeeq​‏


العضوة: 4120319191 , منذ 6 أشهر

انشاء الله ربي يسمعك خير


العضوة: 5947566179 , منذ 6 أشهر

اي وانا يوم الخميس بادن الله بروح


العضوة: 5947546754 , منذ 6 أشهر

لا باصبر للسبوع الجاي

العضوة: 4120385366 , منذ 6 أشهر

انا يوم اتنين روح نكون كملت 6 اسبوع نروح دكتور


العضوة: 5947581137 , منذ 6 أشهر

ما شاء الله ان شاء الله يفوت الحمل على خير ونقوم بالسلامه ♥️ رحتي للدكتوره وسمعتي النبض او لا ؟ تابعتك لنراقب حمل بعض ♥️

العضوة: 4120391483 , منذ 6 أشهر

رديت لك متابعة انا لسة مروحتش دكتور انت رحتي


العضوة: 4120325463 , منذ 6 أشهر

انا وانتي نفس تاريخ نحنا هلا دخلنا اسبوع السادس


العضوة: 5947530900 , منذ 6 أشهر

اها ان شاء الله ربي يطمن قلبك وتسمعي النبض وتفرحي وتقومي بالسلامه يارب ♥️ عملتلك متابعه لنراقب تطورات بعض

العضوة: 5991326813 , منذ 6 أشهر

يارب ان شاء الله ❤️ اعملك متابعه انا كمان


العضوة: 5991351544 , منذ 6 أشهر

لا لسة قالتلي بعد 3 اسابيع عدي اسبوع


العضوة: 5947539218 , منذ 6 أشهر

انا دورتي يوم 30/10 وبكره بدخل الاسبوع السادس على خير يارب رحتي للدكتوره ؟

العضوة: 5991334362 , منذ 6 أشهر

ما شاء الله ربي يتمملك علي خير اه روحت

العضوة: 6039292683 , منذ 6 أشهر

انتي نفس بالزبط أنا رحت ع الدكتوره كيس الحمل لسه مش مبين رحتي انتي شو حكتلك ؟


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري