السلام عليكم بنات مين حملها في الاسبوع السادس و كانت دورتها يوم 26/10

28 تعليقات

العضوة: 4120383773 , منذ 6 أشهر

انا متلك نفس اسبوع


العضوة: 4840924283 , منذ 6 أشهر

انا 19/10 في اي اسبوع

العضوة: 5991365376 , منذ 6 أشهر

في الاسبوع الثامن او التاسع


العضوة: 6026720954 , منذ 6 أشهر

انا دورتي كانت 21\10 والان في الاسبوع السابع ولسة ماسمعت النبض

العضوة: 5991378068 , منذ 6 أشهر

عادي اطمني لسه في وقت


العضوة: 6028814355 , منذ 6 أشهر

يعني اولاده حقي بي شهر 3انشاالله


العضوة: 5865751082 , منذ 6 أشهر

ممكن ادش معاكم انا اخر دوره لي كانت 10/26


العضوة: 5991390179 , منذ 6 أشهر

انا كمان كل يوم 2 بكمل شهر جديد @khaoula❤​‏


العضوة: 5991399447 , منذ 6 أشهر

انا شوفت الكيس لكن لسه النبض مش دلوقتي @Eslam Tawfeeq​‏


العضوة: 4120346521 , منذ 6 أشهر

انشاء الله ربي يسمعك خير


العضوة: 5947594087 , منذ 6 أشهر

اي وانا يوم الخميس بادن الله بروح


العضوة: 5947539178 , منذ 6 أشهر

لا باصبر للسبوع الجاي

العضوة: 4120373034 , منذ 6 أشهر

انا يوم اتنين روح نكون كملت 6 اسبوع نروح دكتور


العضوة: 594756827 , منذ 6 أشهر

ما شاء الله ان شاء الله يفوت الحمل على خير ونقوم بالسلامه ♥️ رحتي للدكتوره وسمعتي النبض او لا ؟ تابعتك لنراقب حمل بعض ♥️

العضوة: 4120336760 , منذ 6 أشهر

رديت لك متابعة انا لسة مروحتش دكتور انت رحتي


العضوة: 4120342851 , منذ 6 أشهر

انا وانتي نفس تاريخ نحنا هلا دخلنا اسبوع السادس


العضوة: 594759062 , منذ 6 أشهر

اها ان شاء الله ربي يطمن قلبك وتسمعي النبض وتفرحي وتقومي بالسلامه يارب ♥️ عملتلك متابعه لنراقب تطورات بعض

العضوة: 5991313472 , منذ 6 أشهر

يارب ان شاء الله ❤️ اعملك متابعه انا كمان


العضوة: 599133763 , منذ 6 أشهر

لا لسة قالتلي بعد 3 اسابيع عدي اسبوع


العضوة: 594756236 , منذ 6 أشهر

انا دورتي يوم 30/10 وبكره بدخل الاسبوع السادس على خير يارب رحتي للدكتوره ؟

العضوة: 5991368720 , منذ 6 أشهر

ما شاء الله ربي يتمملك علي خير اه روحت

العضوة: 6039278484 , منذ 6 أشهر

انتي نفس بالزبط أنا رحت ع الدكتوره كيس الحمل لسه مش مبين رحتي انتي شو حكتلك ؟


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري