اخر دوره ليا يوم 29/11 البرنامج يكتب في الاسبوع العاشر والدكتوره تقول التاسع وانا مش عارفه اعمل ايه مين صح وابدا شهر كل قد ايه

5 تعليقات

العضوة: 297957673 , منذ سنة

افضل شي اللي مكتوب في اشعة السونار


العضوة: 3375562564 , منذ سنة

لا ممكن برنامجك بحسب غلط انا كتبت اخر دوره وهي ضافلي فوقيها اسبوع وحسب وحسابو نفس حساب الدكتوره بضبط

العضوة: 3528163833 , منذ سنة

نفس البرنامج ده


العضوة: 1665520604 , منذ سنة

الدكتوره اضبط لان البرنامج بي زياده سبوع يحسب من اول يوم دوره والدكتوره تحسب من خلصتي دوره

العضوة: 3528183356 , منذ سنة

شكرا حببتي ربنا يخليكي


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري