منذ 3 أسابيع
اخر دوره كانت 26/4 وسونار يوم 29/5 وتحليل الحمل بالدم 6175 هل الامور بخير وهل أنا في الاسبوع كام ودخلت الشهر تاني ولا وازاي احسبها يابنات بجد

1 تعليقات

العضوة: 7508068674 , منذ 3 أسابيع

عادي حب لا تخافين طبيعي هيج يصير


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري