اخر دوره عندى 15/4اعمل تحليل دم يظهر ولا لا لو حصل معاكم كدا ردوا عليا بالله واى الاعراض

31 تعليقات

العضوة: 7194417698 , منذ شهر

طيب لو استنينا يوم 15 /5 كدا 30 يوم مش كتير دا


العضوة: 7171824415 , منذ شهر

تخيلي نطلع حوامل 🥺🥺🥺


العضوة: 7194481296 , منذ شهر

وانا ساعه بيبقا جفاف وساعه افرزات مثل الماء وضهرى وانا انام كثير جدا


العضوة: 7171855169 , منذ شهر

إعراضي ساعه ازود ساعه تقل ساعه الم ابطني مثل مال دوره خفيف او شعور بتعب ولعبان نفس افرازات شفافه


العضوة: 7194479859 , منذ شهر

وانتى اى الاعراض الل عندك


العضوة: 7194435514 , منذ شهر

ع خير ان شاء الله


العضوة: 7171874093 , منذ شهر

موعد الدورة يوم الاربعاء الجاي يصادف يوم13



العضوة: 7194472363 , منذ شهر

عندى الم الثدى والبول الكثير ووجع الجمب الشمال ونغذات



العضوة: 7171863338 , منذ شهر

الحمد الله يله سوه بلكي الله يفرحنا



العضوة: 7171829316 , منذ شهر

اني وياج سوه لا مو هست انتضري لحد يوم 12 او 13حته سوه التحليل وانشالله حوامل


حاسبة الحمل بالميلادي والهجري